Persoane interesate

duminică, 19 mai 2013

Duminicale

Parabola:
Avraam a primit un cersetor la masa si inainte de a servi mancarea, a multumit lui Dumnezeu pentru toate bunatatile. Atunci cersetorul a inceput sa injure manios spunand ca Dumnezeu nu e bun, ca da doar unora si altora nimic ... si a continuat diatriba cu cuvinte grele. Avraam l-a dat afara din casa sa. Auzi apoi vocea Domnului mustrandu-l: "De ani de zile omul acesta striga impotriva Mea si eu ii gasesc tot timpul ceva de mancare, iar tu nu ai putut sa-l rabzi macar o data?"
Dumnezeu e Atotstiutor si Atotputernic, nu are nevoie sa-L aparam,  nici sa-i judecam pe semenii nostri in locul Lui.

Cele de mai sus sunt un rezumat al unei mici rubrici radiofonice pe care am prins-o intamplator ieri dimineata (cred ca Radio Romania Actualitati) - asta ca sa clarific sursele :)

Discriminarea, intoleranta ... ce legatura au acestea cu credinta?

.........................................................................................................

P.S. In alta ordine de idei, scuzati ca am disparut iar, saptamana aceasta iar nu am avut prea mult timp de blog intre lucrari urgente si aiurea si o raceala care ma enerveaza ingrozitor ... am plans saptamana asta mai ceva ca la Titanic ... si uite, o lacrima in coltul ochiului stang :))

Duminica placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu