Persoane interesate

marți, 4 iunie 2013

Help!

As avea nevoie de putin ajutor: vreau sa-mi iau un e-book reader cadou (asta asa, ca sa folosesc propria zi de nastere ca scuza pentru cumparaturi :)
Am cercetat destul de putin ofertele (si anume in 2-3 magazine online) si am identificat unul cu urmatoarea descriere:
Expert Digital (bla bla, niste numere acolo)
Ecran tactil TFT de 7``, 800x480, 16:9
Procesor Rockchip 2738, USB 2.0 de mare viteza
Format text: PDF, EPUBFB2, TXT, MOBIHTMPDB, RTF
Muzica: MP3, WMA, APE, FLACAACOGGWAV
Imagine: JPEG, BMP, Video: MPG, RMVBFLCASFWMVMP43GPRMAVI, DATA, H.264
DecodorPana la 720pMemorie flash 4GB
Slot de extindere: Slot card TF de maxim 16GB
Redare muzica in fundal, Afisare ora, Functie calendar
Difuzor integrat, Baterie litiu-ion-polimer de 2000mAh
Versiuni multilingve,  Accesorii: Casca, cablu USB, incarcator
Culoare: Negru
L-am ales pe criteriul esential - pret - si pentru ca are si functie audio cu mp3 (ca sa vedeti ce criterii am si eu :)
Intrebare: memorie flash 4 GB inseamna memorie interna, da? Adica nu trebuie sa-i mai cumpar ceva ca sa-l folosesc, 4 GB mi-ar ajunge, nu tin sa extind nimic (sunt jale la chestii tehnice :)) 

greutate 300 grame, memorie interna 4 Gb, rezolutie 800x600p,
formate suportate: eBook Formats PDF/EPUB (with Adobe DRM), FB2, TXT (ANSI/UNICODE Code), MOBI, HTML, PDB, RTF, WTXT
Audio Formats AAC, , OGG, WAV, FLAC, Picture Formats JPEG, GIF, BMP, PNG
Video Formats WMV, MOV, RM, AVI, RMVB, 3GP, FLV, MP4, DAT, VOB, MPG, MPEG, MKV (support max. resolution 720P)
diagonala 7.0inch
Asta de mai sus e un Prestigio, acelasi pret (230 RON) (L.E. noi reduceri, e o mica diferenta de pret) si uite ca nu include redare mp3, dar in rest parca suna mai bine?!?

Am citit si eu ca un Kindle ar fi grozav (contrast, e-ink, mai usor pentru ochi, nu reflecta lumina ... bla, bla), dar fondurile, neica ... m-as multumi sa pot citi mai comod decat cu laptop-ul in brate :))

Ajutati-ma sa iau o decizie inteleapta!!!

P.S. Azi am fost la un magazin sa vad cum e de butonat si cum se vede textul - din pacate nenea care mi-a aratat minunea asta n-a gasit nici un text inclus pentru demonstratie, nu reusea sa schimbe comenzile din germana si deci n-am vazut mare lucru, doar cum arata de aproape :D ... ah, si mi-a aratat ca vine cu instructiuni "uitati, scrie aici ca se poate mari textul". Really?!? :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu