Persoane interesate

vineri, 12 iulie 2013

Masca mea cu trandafiri

... nu e deloc trandafirie :)
V-am promis un mic review la masca mea cu aroma de trandafiri si ... asta e.
Asa cum va spuneam in postarea precedenta, am castigat pe pagina de FB a celor de la seebio.ro o masca Khadi pentru ten cu efect antirid cu trandafir de damasc, argila Fuller si lemn pretios de santal (gasiti detalii aici). 
E prima mea masca pe baza de argila, cele folosite pana acum au fost sub forma cremoasa sau de gel pe care trebuia doar sa le aplic si indepartez sau cele homemade in care puneam ce aveam la indemana (I love to improvise).
Premise: Am 32 de ani, nu am prea multe riduri si nici tenul neaparat uscat (e normal, dar mai are crize de 'identitate' spre gras sau uscat in functie de perioada, stres, factori de mediu si ... altele). 
Aceasta e masca, intr-o cutie metalica simpatica (imi aminteste de ambalajele pentru ceai :) e un plic cu pudra pentru preparat. La deschiderea plicului s-a simtit aroma de trandafiri mai pregnant, dar dupa aceea a fost mai putin sesizabila.

Ingrediente: Solum Fullonum (argila Fuller) • Rosa Damascena • Glycyrrhiza glabra (Yashtimadhu) • Zyncum Oxydatum • Santalum Album (Santal) • Ocimum sanctum (Tulsi) • Bacopa monniera (Brahmi) • Azadirachta indica (Neem) • Prunus Armeniaca (Caise) • Ricinus Communis (Ricin) • Mimosa pudica (Lajjalu) • Asparagus Racemosus (Shatavari) • Withania somnifera (Indian Ginseng) • Sida Cordifolia (Bala) • Rubio Cordifolia (Manjistha) • Pogostemon Cablin (Patchouli).
Am vazut la modul de preparare indicat ca se poate amesteca cu apa plata sau lapte si miere. La mine apa e de fantana, dar daca tot aveam lapte ... am zis de ce nu? Miere nu aveam la momentul respectiv, dar intre timp mi-a sosit comanda si urmatoarea va fi rasfat total :D
"Reteta" zice ca se pun 2 lingurite de pudra, dar mie mi s-a parut cam mult (sau poate lingurita mea e mai mare :) si la a doua am pus doar jumatate (la urmatoarea aplicare, voi pune una singura, sigur va fi suficient). Laptele l-am adaugat pe rand mestecand pana cand mi s-a parut ca e o consistenta potrivita.
Am aplicat pe fata si pe gat, evitand ochii si gura si cat am putut de repede pentru ca se usuca (ma simteam ca Ana cea zidita). Totusi nu a fost prea deranjant (am stropit din cand in cand cu apa termala Vichy sa nu stranga prea tare) si am tinut-o mai mult decat cele 15 minute indicate, citeam ceva si a trecut timpul :D
ca de obicei, imi cer scuze pentru poze :))
Indepartarea mastii a insemnat si un mic scrub, pentru ca are particule abrazive si dupa multa apa a rezultat un ten fin, catifelat, curat si rozaliu de atata frecare :)) 
Am cam intarziat eu cu postarea, pozele sunt de la aplicarea de acum aproape 2 saptamani, in seara asta programez un nou rasfat.
Nu pot sa va povestesc prea multe despre efectele antirid pentru ca eu am cateva fine pe frunte si nu le urmaresc prea indeaproape pentru ca nu sunt vizibile decat atunci cand ma mir sau ma incrunt - de cand au aparut am hotarat sa privesc viata cu mai multa seninatate ;)
Concluzii: mi-a placut, a curatat bine tenul si a ramas catifelat si hidratat si luminos (mai ales la cat de obosita eram). Acum am niste probleme cu punctele negre, asa ca in seara aceasta voi fi mai atenta la ce efecte are la acest capitol. Voi reveni cu o editare.

L.E. Impresii proaspete: confirm, miroase minunat - am amestecat o singura lingurita de masca-pudra cu laptic cald si o lingurita de miere - aplicat, mentinut 15 minute (nu aveam timp, altfel o tineam mai mult :) Piele fina si catifelata, pori curati si mai putin vizibili; am scapat si de punctele negre de pe nas. Still love it :D

That's all folks!

hugs & kisses
blueroses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu